‘Support’ is een mooi Engels woord voor ‘ondersteuning’. Iedereen heeft bij tijd en wijlen wel een beetje ‘hulp’ nodig om bijvoorbeeld de weg naar het Internet weer te vinden, of te zorgen dat de e-mail weer afgeleverd wordt. Voor veel mensen is de Personal Computer met het GSM-toestel al moeilijk genoeg en gaat het bij enkele al snel hun kapiteinspet te boven.
Met ‘Vraagbaken’ proberen wij u die ondersteuning zo goed als mogelijk telefonisch te geven. Vraagbaken is een helpdesk met ‘binnenvaartdeskundigheid’. Hier treft u iemand aan de telefoon die verstand heeft van een internet router, een Personal Computer en weten dat het geen ‘boot’ maar een ‘schip’ is. Mochten we met u er telefonisch toch niet kunnen uitkomen, kunnen wij eventueel uw computersysteem op afstand overnemen (TeamViewer) en is er altijd nog de mogelijkheid dat we, dan wel tegen vergoeding, een medewerker met ‘binnenvaartdeskundigheid’ naar boord sturen om het probleem aan boord op te lossen.
U kunt de Vraagbaken-helpdesk bereiken op werkdagen van 08.30 uur tot 12.30 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur. Buiten deze uren kunt u, bij echt dringende zaken, een bericht op de telefoonbeantwoorder achter laten. Deze waarschuwt dan telefonisch een medewerker welke het ingesproken bericht beoordeelt, en u zo spoedig zal terugbellen. Het telefoonnummer is +31 24 355 63 10. Mocht u geen dringende vragen hebben, of komt u er door de drukte er niet door, kunt u ook een e-mail sturen naar het e-mailadres info@vraagbaken.nl. Op de door u gestelde vraag zal u dan zo snel mogelijk een gepast antwoordt terug gemaild krijgen ofwel geven wij u telefonisch een antwoord.